ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

امید های زندگی من

مطالب آخر سال

1396/12/25 10:55
نویسنده : مامان نسرین
475 بازدید
اشتراک گذاری
و بالاخره مطالب بروز شدن ببخشید یه کم خلاصه شد و بعضی چیزا از قلم افتاد
چندتا مطلب آخر سالی
خوردن آب نارگیل به روش کارتونی به قول خودت


نماز خوندن خونه مامان ژیلا الهی فداتون بشم
تقبل الله






اینجا داری خونه تکونی میکنی من امسال خونه تکونی نکردم جزیی تمیز کردم ان شاالله بعد از عید میریم خونه خودمون این خونه رو که توش هستیم موقتی گرفتیم و هیچ کدوم دوسش نداریم
ان شالله سال بعد خونه خودمونیم
شما داری خونه تکونی میکنی هی میگی ای خدا خسته شدم چقدر کار دارم باید هفت سینم بچینم


خسته نباشی خدا قوت


خرید عیدتم انجام دادیم اصرار داشتی که داماد بشی وکت و شلوار میخواستی عکسشو عید میبینی ان شاالله
هفت سین مهد


البته یک ماهه مهد نمیری رفتیم مجله های رشدتو بگیریم با هفت سین عکس انداختیم.
مجله ها رو که ماهی یه دونه هست خیلی دوست داری مخصوصا دو صفحه سرگرمی حل کردنیشونو قصه ها و شعرها هم شب ها موقع خواب میخونیم.


ان شالله پایان سال خوبی داشته باشیم و سال جدید بهتری از سال قبل.
خوشحالم که بالاخره همه مطالبو گذاشتم
عشقم
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)