ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

امید های زندگی من

تولد 5سالگی پسری🎂🎈

1397/7/4 10:43
نویسنده : مامان نسرین
713 بازدید
اشتراک گذاری
️خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو

️دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشدمی تو

️زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده

️روز تولدت برام
فرشتشو فرستاده

️خدا مهربونی کرد
تو رو سپرد دست خودم

️دستتو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم
نفس مامان چشم و چراغ خونه همه چیز ما تولد 5 سالگیت مبارک همیشه پاینده باشی فرشته من🧡
بالاخره روز تولدت فرارسید سه ماهه داری روز شماری میکنی.
تم تولدت مک کویین (ماشینها)بود که بعضی چیزاشو خریدم بعضیاشو خودم درست کردم دوست نداشتم همه چی حاضری باشه


ماشینتو شکل مک کویین کردمش براش چشم گذاشتم




و گیفت ها




و کیک که بابایی سفارش مک کویین داده بودن بعد موقع تحویل دیدن یه کیک گرد درست کردن مرکزش با خامه یه ماشین کوچولو کشیدن که قشنگم نبوده و به ناچار و سختی این کیک آماده رو پیدا کردن






















خاله نسترنت که خیلی خیلی هم دیگرو دوست دارید میخواستیم بریم خونه دایی مامان می‌گفتی من نمیام مهدیس دختره من باهاش بازی نمیکنم بابا گفتن خب خاله نسترنم دختره چرا باهاش بازی میکنی گفتی اون فرق داره آخه اون خاااااالمه گفت خب باشه دختره دیگه بازم تکرار کردی نه اون خااااااالممممه بعد از کلی اصرار بابا گفتی آخه میدونی من باهاش بازی میکنم که ناراحت نشه


امیدوارم همه آرزوهای قشنگت بر آورده بشن








و قسمت مهم کادوها که خیلی عجله داشتی براش
بابایی برای ماشینت باطری خریدن که مدتی بود خراب شده بود.
منم برات یه اتوبوسه که آدم آهنی میشه خریدم چون دیده بودی میخواستی گفتم تولدت میگیرم تا هم صبرت زیاد شه هم بیشتر خوشحال بشی چون سخت بدست میاری بعدشم همه چیز داری آدم نمیدونه چی برات بخره.
مامان ژیلا اسکوتر
خاله پریسا موتور
خاله نسترنم یه بازی هست که با قلاب باید ماهیا رو بگیری خیلی دوسش داشتی اینم گفته بودم تولدت و خاله نسترن چون میدونست برات خرید و خیلی خیلی برای این خوشحال شدی و خودت میگفتی این از همه بهتر بود.
همه هدیه هات خوشحالت کردن چون همشو میخواستی و واسه همش غش کردی
موقع فوت کردن شمع گفتیم آرزو کن خاله نسترن گفت همه آرزوهاشو ما خریدیم دیگه واقعا که شما بچه ها چه دنیای قشنگی دارید آرزوهاتون چه قدر ساده و زیباست
خاله نسترنم تو تولدش همینطوره هر چی دوست داره و قبلا خواسته براش میگیریم خیلی سوپرایز میشه.












تولد قشنگت مبارک عسل مامان الهی 120 ساله بشی
چندتا هم عکس سیزده بدر که خیلی بهت خوش گذشت و با خاله نسترن حسابی بازی کردید ما که اصلا شمارو ندیدیم از بس سرتون گرم بازی بود با خاک و درخت و گل و. ....

پرنیا و کیارشم پشتتن




بابا جونی یه تاب حسابی به قول خودت بیست بیست درست کردن و خودشون همتونو سوار میکردن الهی قربونش بشم
خراب کارای شلوغ کار عسلای خاله




ان شالله سال خوبی باشه
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آیسلمامان آیسل
26 فروردین 97 23:01
به به چه تولد قشنگی ...مبارکهمحبت
مامان نسرین
پاسخ
ممنون عزیزممحبت
مامان صدرامامان صدرا
4 مهر 97 12:47
تولدت مبارک پسر خوشتیپ💙🎂💙🎂
مامان نسرین
پاسخ
❤❤❤❤❤❤❤
مامانمامان
5 مهر 97 9:40
عالی بود.شادباشید
مامان نسرین
پاسخ
❤❤❤❤❤❤❤