ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

امید های زندگی من

بابا آب داد✍

1397/7/15 11:41
نویسنده : مامان نسرین
627 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به پسر با سواد خودم از وقتی که خاله نسترن کاملا خوندن نوشتن یاد گرفته شما هی میگی من با سواد نیستممیگم عجله نکن خیلی مدرسه یاد میگیری.
قبلا یه چیزایی بهت یاد میدادم ولی دیدم روانشناسا میگن قبل از مدرسه الفبا آموزش ندید ادامه ندادم من خودم که بابا جونی باهام کار کرده بودن کلاس اول که رفتم کل کتاب فارسی اولو بلد بودم و کاملا میخوندم و مینوشتم حتی جدول ضرب هم تو کلاس دوم بلد بودم قربون بابای گلم بشم



وقتی اینارو مینوشتی خیلی ذوق میکردی🤠 تو تلگرام هم مینوشتی خاله ها قربون صدقت میرفتن.






چند روز پیش با مامان ژیلا و خاله نسترن رفتیم پارک کلی بازی کردید سرسره بادی و کشتی و. ...
این عکسارو خودتون از هم انداختید سلفی هم انداختیدعشقای من
















این اون قطاریه که بابایی وقتی ماموریت مشهد رفته بودن برات خریدن
پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
31 فروردین 97 8:07
احسنت🤗❤
مامان نسرین
پاسخ
لطف داری عزیزم محبت
مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 10:02
ایول محبت چقدر شیرینه این لحظه ها عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
4 مهر 97 9:00
آفرین پسر باهوش...
مامان نسرین
پاسخ
❤❤❤❤❤❤❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
19 مهر 97 13:36
آفرین همیشه موفق باشی گل پسرتشویقتشویق
مامان نسرین
پاسخ
😙