ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

امید های زندگی من

افتادن اولین دندون شیری

1398/1/22 13:38
نویسنده : مامان نسرین
238 بازدید
اشتراک گذاری
عسل مامان اولین دندون شیریش لق شده یهو احساس کردم دندونت یه ذره کجه و با همیشه فرق داره دست زدم دیدم یه ذذذررره لقه یه حس عجیبی بهم دست داد خوشحال شدم هی بوست میکردم احساس کردم یهو بزرگ شدی عشق من
بهت گفتم اگه دندونت افتاد شب بذاری زیر بالشت فرشته ها برات هدیه میارن همش منتظر بودی دندونت بیوفته یه روز که خونه مامان ژیلا بودیم گفتی وای دندونم افتاد حالا چیکار کنم گفتم باید بیوفته دیگه چیکار میخوای کنی بچسبون سرجاش
همش می گفتی یعنی چی میارن گفتم هرچی که دوست داری فقط باید کوچیک باشه می گفتی یعنی زورشون نمیرسه اون اژدها که میخواستم برام بیارن
شب دندونو گذاشتی زیر بالش نمیخوابیدی میگفتی میخوام فرشته ها رو ببینم پشیمون شدم از حرفم به بچه های دیگه میگی فرشته ها کادو میارن میگن خب باشه ولی تو هزار تا سوال می‌پرسی چون میدونی غیر عادیه تا یه قضیه قطعیتش برات ثابت نشه نمیپذیریش خلاصه به زور خوابت برد ساعت 1 و 2 دوبار بیدار شدی زیر بالشو نگاه کردی خبری نبود خوابیدی بعد ساعت 4 بیدار شدی منم بیدار کردی می گفتی وای مامان این باورنکردنیه من خیلی فرشته ها رو دوست دارم قربونت بشم من
اینم کتاب فضا که خیلی دوست داشتی و یه سر مدادیه کره زمین که مامان ژیلا گرفته بودن


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
22 فروردین 98 18:35
مبارکه این علامت بزرگ شدن
مامان نسرین
پاسخ
😊❤❤❤