ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

امید های زندگی من

جشن فارغ التحصیلی👨‍🎓

1398/3/8 17:19
نویسنده : مامان نسرین
189 بازدید
اشتراک گذاری


پسر گلم به سلامتی فارغ التحصیل شد
جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی

ماشاالله به پسر خوشتیپ خودم


وقتی میرفتیم جشن به بابا اصرار کردی که بیان جشن بابا هم گفتن باشه سعی میکنم بیام .
داخل سالن که بودیم اون آقایی که برنامه اجرا میکرد اسمش عمو مهدی بود برنامه خیلی شادی هم اجرا کرد گفت حالا نوبت مسابقه پدرهاس کدوم پدر میخواد با بچش مسابقه اجرا کنه پدرها هم زیاد نبودن تعدادی دستشونو بلند کردن همون موقع بابا به من پیام دادن که به سبحان بگو من اومدم منم فکر کردم هنوز نیومدن داخل نگو چون جلو جا نبوده رفته بودن بالا شما هم با نا امیدی برگشتی پشتتو نگاه کردی که یک دفعه بابا با سرعت از پله ها اومدن پایین که هردو شوکه شدیم شما هم که انقدر خوشحال شدی نمیتونم توصیف کنم از شادی شما چشمام پر از اشک شد با بابا رفتید روی سن و مسابقه رو انجام دادید و برنده هم شدید بابا میگفتن که فقط به خاطر خوشحال شدن سبحان دستمو بلند کردم و بعدش سعی کردم برنده بشیم خلاصه که خیلی خاطره خوبی شد همیشه شاد باشی عمر مامان


اینم هدیه پیش دبستانی به بچه ها


ان شالله فارغ التحصیلی دانشگاه عمر مامان
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرگسنرگس
8 خرداد 98 17:42
انشالله فارغ التحصیلی عزیزم
مامان نسرین
پاسخ
😙😙😙😙