ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

امید های زندگی من

تولد دو سالگی زندگی مامان

1394/6/30 16:00
نویسنده : مامان نسرین
1,690 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر عزیز و دوست داشتنی من...ت

فروردین دومین سالیه که با تمام وجودم به خاطر وجود تو نازنینم سر به سجده میذارم و خدا رو برای حضور گرم تو همیشه عزیزم هزار بار شکر میکنم. 

اون لحظه ای که مشامم با عطر وجودت پر شد برای من نهایت زندگی و عشق بود.گریه کردی،گریه کردم..خندیدی،خندیدم..نخوابیدی،نخوابیدم..راه رفتی دستای کوچولوی نازتو با عشق توی دستام گرفتم..با تو بودم،هستم،خواهم بود تا ابد.

تا زمانی که پاهایم توان ایستادن دارند به من تکیه کن که مادر چون کوهی پشت توست تنها آرزویم به ثمر رساندن گل وجود توست پس عزیزکم بخند،لذت ببر،زندگی کن، از تو برای من همین خاطرات بس است و تو متعلق به خودتی خود خودت.

و

عزیز دل مامان برای این کیک باب اسفنجی انقدر ذوق میکردی و خوشحال بودی که حد نداشت از چند روز قبل سفارش کیک باب اسفنجی به بابایی داده بودی.ا

ل

د

متاسفانه شما و خاله نسترن هردو تون سرما خورده بودید و بی حال بودید بیشتر خوشحالی تون قبل از تولد بود.

ت

تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا صد سال زنده باشی.د

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامآن مهناز
30 شهریور 94 17:33
فداتون