ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امید های زندگی من

موهای خوشگل عسل مامان

1394/7/7 20:22
نویسنده : مامان نسرین
501 بازدید
اشتراک گذاری

د

خوشگلم فدای اون موهای نازت بشم.

د

عزیز دلم موهاتو کوتاه کردیم تا یه کم سرت هوا بخوره و موهات یک دست در بیان تا موهای فرفری نازت در بیان دق میکنم البته همه جوره نازی ولی موهاتو خیلی دوست دارم.هر کی میگه کچل شدی میگی نه خوشگل شدم.این دوتا عکسو تو یه روز انداختم.

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
8 مهر 94 8:19
مامان سبحان جان سلام خبون خنده های حفظش کنه ,قربون خنده شرینت پسر مامان همیشه بخندی وشاد باشی عزیزم با مامانی بیا پیش ما خوشحال میشم