ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امید های زندگی من

پسر مامان و پازلهای خوشگلش

1394/7/9 20:18
نویسنده : مامان نسرین
523 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم پازل انگری بردز اولین پازلی بود که چیدنشو یاد گرفتی چند باری باهم درست کردیم بعد از چند روز خودت تنهایی چیدی.دو سال و دو ماهه بودی که خاله پریسا برات خرید چون از تصویرش خوشت اومد بهش علاقه نشون دادی و زود با پازل درست کردن آشنا شدی البته خاله نسترن هم کلکسیون پازل داشت و همیشه میدیدی گاهی وقتا هم تیکه هاشو یا میذاشتی دهنت یا له میکردی آخه کوچولو بودی و این در علاقت بی تاثیر نبود آخه مگه میشه یکی از شما یه کاری انجام بده یا یه چیزی داشته باشه ولی اون یکی نه؟!!!!!!!!!!!!!

البته قبل از این بابا حمید یه باب اسفنجی برات خریده بود ولی اثری ازش نمونده.

ر

ر

بعد که انگری بردزو یاد گرفتی بابا برات باب اسفنجی و تام و جری خرید.من باب اسفنجی رو که دیدم گفتم این برای بچه دو ساله خیلی سخته اطرافش همه یه رنگ و یه شکله آدم بزرگ برای اولین و دومین بار گیج میشه چه برسه به بچه.ولی بعد از یکی دو بار که باهم درست کردیم خودت تنهایی تونستی درستش کنی تازه از همه پازلا بیشتر دوسش داری.معذرت میخوام که هوش و ذکاوتتو دست کم گرفتم پسر باهوش من.

 

م

ا

و

الان که دو سال و نیمه ای انقدر برات عادی شده که لحظه ای که پازلو برات می‌خریم تنهایی میشینی درستش میکنی آخرشم داد میزنی من برنده شدم.

حالا هم بهمون سفارش پازل الفبا دادی قبلا یه جا دیده بودی رفتیم نداشت هنوز پیدا نکردم ولی قول میدم برات بگیرم.

ر

اینجا هم با خاله نسترن مسابقه گذاشتید.د

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)