ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

امید های زندگی من

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست.....

1394/7/24 15:38
نویسنده : مامان نسرین
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

ر

 

"هل من ناصر ینصرنی 

 کیست مرا یاری کند؟” 

و عجیب است که هرکه ندایت را لبیک گفت؛

از سوی تو یاری شد و سعادتمند ،و هر که روی برگرداند مغبون و زیان دیده

آقای من؛

از ندایت ”کیست که بخواهد یاریش کنم؟” می شنوم.

لبیک یا حسین و روحی فداک

صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین

ر

 

از ”یا حسین” تا ”با حسین ” فرسنگها فاصله است

کوفیان نیز ”یا حسین ” گفتند ولی با حسین نماندند.......

د

ل

قربون امام حسین و زنجیر زن کوچولوش برم.

ل

جیگر خالش کیارش،علی اصغر امام حسین نگهدارت باشه.

د

عزیز دل مامان انشاالله هر چی از خدا میخوای بهت بده،انشاالله همیشه سلامت باشی،انشاالله همیشه همینجوری پاک و معصوم بمونی.

خدایا به حق علی اصغر حسینت دل همه کسایی رو که در انتظار اولاد سالم و صالحند شاد کن.الهی آمین

 

                                                                                                                           صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین ع

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان و بابایی دخمل بلا
24 مهر 94 19:58
سلام دوست خوب من اایام سوگواری سید و سالار شهیدان رو تسلیت میگم ... ممنون که همیشه زحمت میکشی و به وبلاگ ما میای و لایکمون میکنی دوست خوبم ... خدا پسر نازت رو برات حفظ کنه گلم ...[سلام عزیزم من هم این ایام عزیز رو تسلیت میگم امیدوارم هر حاجتی دارید از صاحب این ماه بگیرید.من باید از شما تشکر کنم که همیشه پای ثابت وبلاگمونی همیشه پاینده باشی.]
همراه رایانه
3 آبان 94 22:48
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
maman radin
5 آبان 94 13:46
سلام عزیزم امیدوارم امام حسین نگهدار شما و همه کوچولو ها باشه
مامان حلما
11 آبان 94 3:30
سلام عزیزم امیدوارم امام حسین نگهدار شما سبحان کوچولو باشه با اون زنجیر زدن قشنگش[سلام خانمی تشکر