ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

امید های زندگی من

بدون شرح

1394/9/10 16:07
نویسنده : مامان نسرین
402 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دردونه مامان این روزا از بس جیگر و تو دل بروتر شدی دلم میخواد درسته قورتت بدم از صبح تا شب همش دارم می چلونمت شما هم که عاشق این جور بازیا.عاشق حرفات و کارهات و سوالاتو چراهاتم دلم میخواد ساعت ها بشینم و به اون چشمای پاک و زلال و پر محبتت خیره بشم اون موقعس که راز زندگی و بندگی و مادرانگیمو درک میکنم تو اون چشمات یه چیزی میبینم که نمیتونم بگم چیه نمیتونم توصیفش کنم خلاصه خیلی خیلی خیلی دوووووووووووووست دارم.بغلقلب

جیگرتو بخورم عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم.ماچ

اینم از مدل میوه خوردنت!

 خونه مامان ژیلا سبحان و نسترن و حسین سه تا وروجک که با بازیا و شیطنت ها و خراب کاریها و جنگ و دعواهاشون پدر ماماناشونو در آوردن.یه چیزم که میخواید همه با هم در خواست میدید.خدا حفظتون کنه.

بازم پارک،هر وقت میریم خونه مامان ژیلا پارک میبریمتون یعنی هر سه چهار روز یکبار ولی مگه میشه از شما عکس انداخت!

میخواستی مثل خاله نسترن ژست بگیری که بر عکس شد!

میچرخمو میچرخم........

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهناز
10 آذر 94 18:50
الهی فدات بشم خوش تیپ خاله[مرسی خاله جونی مهربون آقا کیارش که خوش تیپ تره]