ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

امید های زندگی من

سبحان حسابدار میشود!

1394/11/30 16:46
نویسنده : مامان نسرین
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه من

 چند روز پیش بابا حمید داشتن یه سری از جنس های مغازه رو فاکتور میکردن یه سری حسابها رو هم با ماشین حساب انجام میدادن و می‌نوشتن شمام همش منتظر بودی کارشون تموم بشه که ماشین حسابو بگیری بعد بابا که کارشون تموم شد شما سریع ماشین حساب و گرفتی و رفتی دفتر و مداد آوردی و اعداد ماشین حساب و میزدی و واسه خودت می‌گفتی هشتاد نود و...بعد چندتا خط میکشیدی تو دفترت و می‌گفتی حساب کردم.

 

 

بعدشم بستنیهاتو از یخچال آوردی و گفتی من آقای فروشنده ام بیاید از من خرید کنید تا حساب کنم .

 

 

خلاصه اینکه کلی برنامه داشتیم تازه بعد از خریدن هم حق نداشتیم بخوریم.قهقهه

 

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهناز
5 اسفند 94 2:06
ماشالا به جیگر خاله، فدات بشم عسلم مرد کوچولو قربونت برم