ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه سن داره

امید های زندگی من

تولد خاله نسترن سبحانی

1394/12/1 10:26
نویسنده : مامان نسرین
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

دردونه مامان دیروز تولد خاله نسترن بود که از صبح رفته بودیم خونشون شما دوتا هم که تا شب فقط داشتید برنامه ریزی جشنو میکردید.تازه کم مونده بود جای کادوهاشم لو بدی که من رسیدم.در ضمن مامان ژیلا لطف کردن و یه کادو هم برای شما گرفتن که لباسشویی بود.

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

♥سیما♥
6 اسفند 94 20:47
♥وبتون خیلی نازه//مخصوصا نی نی هاتون// لینک شدید♥
مامان نسرین
پاسخ
مرسی سیما جون حتما میام پیشتون تشکر از لینکتون.
مامان آنیسا
9 اسفند 94 13:44
تولد خاله جونت مبارک عزیزم
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزم
♥سیما♥
11 اسفند 94 12:41
سلام مامان نسرین عزیز//خیلی ازتون ممنونم که به وبم اومدی قدم رنجه کردید//خیلی شما و نی نی هاتون و دوستدارم//از لینکتون هم خیلی ممنونم
مامان نسرین
پاسخ
تشکر عزیزم
مامان ریحانه
16 اسفند 94 8:57
سلام مامان نسرین جون. مرسی از اینکه به وب کوچولوهام اومدی . ماشاالله پسر نازی داری. خدا حفظش کنه عزیزم. تولد خاله نسرینش هم مبارک باشه. بازم به وب ما بیا. خوشحال می شیم.
مامان نسرین
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم.مرسی از محبتتون کوچولوی نازتونو ببوسید.خوشحال شدم از آشناییتون
مامان ریحانه
16 اسفند 94 9:04
مامان نسرین جون لینکتون کردم
مامان نسرین
پاسخ
تشکر از لینکتون باعث افتخاره. لینکتونو میذارم