ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

امید های زندگی من

تولد سه سالگی گل پسرم

1395/1/10 21:55
نویسنده : مامان نسرین
5,181 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

تولدت مبارک ای، بهانه ی ترانه ام ، صدای سبز زندگی ، سکوت عاشقانه ام.

  تولدت مبارک ای، سرخی تنگ ماهی ام ، خورشید من ، ماه دلم ، پایان هر سیاهی ام.

    تولدت مبارک ای، هدیه من پیش خدا ، خنده تو لطف خداست ، بخند و با خنده بیا.

      تولدت مبارک ای، فرشته ی روی زمین ، تو آسمونا خونته ، ولی کنار من بشین.

        تولدت مبارک ای، شاپرک باغ بهشت ، خدا رو هر شکوفه ای ، اسم قشنگتو نوشت.

 

                                       

 

 

سلام دلبرکم ، سه سال گذشت از روزی که یکی از بزرگترین معجزه های الهی رو عاشقانه به آغوش کشیدم،و عطر خوشش رو که بوی خدا میداد با تمام وجود استشمام کردم،و خدای بزرگ مثل همیشه لطفش رو شامل حالم کرد و در یکی از روزهای سبز و مبارک و فرخنده نوروز بهترین سین هفت سینم سبحان و همچنین مادری رو به من هدیه داد که هیچ وقت فکر نمیکردم لایقش باشم.سه بهار گذشت و من نفهمیدم که پسرم کی انقدر بزرگ و عاقل شد سه سال شاهد قد کشیدنت ،زمین خوردن،راه رفتنت ،حرف زدنت،و تمام پیشرفت هات بودم ولی باز هم نفهمیدم که زمان چگونه گذشت و کی بزرگ شدی.امروز باید برم و شکر بگم خدارو که چنین گوهری رو با یه دل بزرگ و مهربون که با وجود کوچکیش خیلی با محبته و محبت کردنو بلده و درک میکنه به من داد.اوقاتی که میبینی من بیکارم و نشستم میای پیشم و با اون لبهای شیرینتر از عسلت صورت و دستهای مامان و میبوسی و میگی خیلی دوست دارم و من نمیدونم چطور جوابتو بدم آیا برای یک مادر چیزی قشنگ تر از اینم هست؟خیلی خوشحالم که اینقدر دوست داشتن رو دوست داری.

بیا کنار من باش،بیا هم نفسم باش،بیا با هم باشیم تا بریم به اوج ابرا،دلم رو به تو دادم عزیزم هدیه امسال ،دیگه صاحبش هستی واسه هر روز و هر سال.

امیدوارم امسال بهتر از هر سالی باشه برات صمیمانه و از عمق وجودم برات بهترینها رو آرزو میکنم خدا پشت و پناهت باشه دلبرک من.

 

 

به قول کلاه قرمزی تولد عید شما مبارک این در مورد شما صدق میکنه که تولدت تو عیده.

 

 

 

 

 

اینم از کیک زمین فوتبالی که فقط انتظار میکشیدی برای برداشتن آدمکاش.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بیتا
12 فروردین 95 23:11
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
👪
13 فروردین 95 2:25
تولدت مبارک سبحان کوچولو ایشالا 1000ساله شی🎂🎁🎉 چه کیک خوشگلی به به 🌷🌸
مامان نسرین
پاسخ
مرسی مامان آرسام جون
مامان ریحانه
14 فروردین 95 12:49
تولدت مبارک سبحان جان
مامان نسرین
پاسخ
ممنونم خاله ریحانه جون
♥دختر عمه پری کوچولو♥
15 فروردین 95 13:07
چه نی نی کوچولوی عزیزی//فدات قشنگم
مامان سمیرا
16 فروردین 95 10:33
عزیزم تولدت مبارک انشاالله شاد و خوشبخت زندگی کنی
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله سمیرا جون
دخترخاله
17 فروردین 95 16:18
خیلی ماهی پسرگلی//بووووووس تولدتم مبارک البته با تاخیر//
مامان نسرین
پاسخ
یه دنیا تشکر عزیزم مرسی که اومدی پشیمون خوشحال شدیم
مامان مهناز
21 فروردین 95 18:07
قربونت برم تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی
مامان پندار
23 فروردین 95 2:26
عزیزززم تولدت مبارک آقای خوشتیپ...هزار ساله بشی
مامان نسرین
پاسخ
تشکر مامان پندار جونی
مامان علی آقا
23 فروردین 95 15:18
بالاخره اومدم تولد گل پسر مبارک انشا.. 120سالگیش.ببخشید اگه دیر اومدم گل پسر ناززززز تولد عید شما مبارک.💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋😝😝🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
مامان نسرین
پاسخ
خوش اومدی عزیزم خسته نباشی،یک دنیااااااااااااااااااااااااااا سپاس علی آقای عزیزو ببوس
مامان حلما جون
31 فروردین 95 11:21
تولددددددد اقا سبحان عزیز مبارک باشهایشالا تولد 120 سالگی گل پسر
مامان نسرین
پاسخ
مرسی مامان حلما جونی
کیان
4 اردیبهشت 95 10:14
سبحان جون تولدت با با یک ماه تاخیر مبارک می بخشی دیر به دیر بهت سر میزنم
مامان نسرین
پاسخ
ممنون کیان جون لطف داری