ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

امید های زندگی من

درد دل با معبود

1395/1/23 16:14
نویسنده : مامان نسرین
316 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

 

                             

 

#گفتم خدایا چگونه آغاز کنم؟

   *گفت: به نام من

 

#گفتم خدایا چگونه آرام گیرم؟

   *گفت: به یاد من

 

#گفتم خدایا خیلی تنهایم.....

   *گفت: تنهاتر از من؟

 

#گفتم خدایا هیچ کس کنارم نمانده؟

   *گفت: به جز من

 

#گفتم خدایا از بعضی ها دلگیرم.....

   *گفت: حتی ازمن؟

 

#گفتم خدایا قلبم خالیست.....

   *گفت: پر کن از عشق من

 

#گفتم دست نیاز دارم.....

   *گفت: بگیر دست من

 

#گفتم با این همه مشکل چه کنم؟

   *گفت: توکل کن به من.....

 

#گفتم احساس می کنم خیلی ازت دورم.....

   *گفت: نه، نزدیکترین به تو، من

 

#گفتم برای آرزوهایم چه کنم؟

  *گفت: تلاش به امید من

 

#گفتم خدایا چرا اینقدر میگویی من؟؟؟!!!!!

  *گفت: چون من از تو هستم تو از من.....

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کیان
4 اردیبهشت 95 10:15
خاله قشنگنوشته بودید
مامان نسرین
پاسخ
مرسی