ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

امید های زندگی من

نقاشی آی نقاشی

1395/3/11 16:15
نویسنده : مامان نسرین
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دلبندم

قربون نقاشی کشیدن خوشگلت بشم.

این اولین نقاشیی هست که خودت به تنهایی کشیدی و آوردی نشونم دادی گفتی خورشید کشیدم با یه جوجه تیغی که روی چمنا راه میره منم گفتم که ابرم بکش گفتی نه اگه بکشم یه وقت بارون میباره خراب میشه جوجه تیغی میره خونشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من:قهقههخنده

سبحان:مشغول تلفن

جوجه تیغی:متفکر

واقعا یه وقتایی چیزایی میگی که آدم میمونه چی بگه،چند روز پیش موقع غذا خوردن هی آب میخوردی گفتم مامان جون انقدر آب نخور معدت پر میشه جا برای غذا نمیمونه گفتی خوب غذا می افته تو آب دیگه آخه آب مایع ست!قهقههسوال

 

 

این عروس دریایی رو هم با هم کشیدیم گفتم اول یه خط افقی بکش بعد نیم دایرش کن و... بعد که کشیدی گفتی عروس دریاییه مامان میخنده ولی مال من اخم کرده و ناراحتهناراحت

چند روز بعد گفتی اگه یه خط عمودی با یه نیم دایره بکشیم میشه موز،فدای ایده های خوشگلتماچ

 

 

رنگ آمیزیتم خوب شده و بیشتر علاقه نشون میدی کتابی که خاله پریسا برات خریده رو هم کامل رنگش کردی.این هم رنگ آمیزی با آموزش اعداد.

 

 

این جوجه ها رو هم با آبرنگ کشیدیم به این صورت که هر رنگی رو به هر شکل که دوست داشتیم با قلم روی کاغذ میزدیم بعد شما دور رنگها رو خط میکشیدی بعد با هم چشم و دهن براشون می‌کشیدیم و تبدیل به جوجه شدن،قرمزه و سبزه رو شما کشیدی.

 

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهناز
12 خرداد 95 16:35
قربونت برم هنرمند خاله
مامان نسرین
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی
مامان علی آقا
16 خرداد 95 16:01
واقعا عالی کشیدی فدات شم.خیلی باهوشی جیگر خاله بخورم تو رو خوردنی.😘😘😘👏👏👏👏👏👏
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله جونی مثل همیشه لطف دارید
کیان
18 خرداد 95 14:11
به به چه نقاشیهای قشنگی آفرین
مامان نسرین
پاسخ
ممنون کیان عزیز
مامان آنیسا
23 خرداد 95 7:08
آفرین به این دختر هنرمند با این نقاشی های خوشکلش
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله جون ولی فکر کنم من پسرم