ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

امید های زندگی من

کودکی کن فرزندم!!!

1395/5/23 15:56
نویسنده : مامان نسرین
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

              

بهانه من

عزیزتر از جانم

زود بزرگ نشو مادر

کودکیت را بی حساب میخواهم ، در پناهش جوانیم را !!!

زود بزرگ نشو فرزندم

قهقهه بزن جیغ بکش گریه کن لوس شو بچگی کن ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام.

آرام آرام پیش برو...

آنسوی سن و سال هیچ خبری نیست گلم.هر چه جلوتر میروی همه چیز تندتر از تو قدم بر میدارد.

حالا هنوز دنیا به پای تو نمی‌رسد از پاکی.

الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز...

همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوتر باش...

یک قدم دو قدم...ولی زود بزرگ نشو مادر.

آنجا که عمر وزن میگیرد دنیا به قدری سبک میشود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

آنسوی سن و سال خبری نیست. کودکی کن بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات میگیرد میدانم...

عزیزترینم فرزندم من مادرت هستم...

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد...

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را...

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت...

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد...

نه بهشت میخواهم نه آسمان نه زمین...

فقط خوشبختی تو را میخواهم.

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیسا
24 شهریور 95 15:09
خیلی خوشکل بود
پسر دزفولی
5 اسفند 95 14:05
سلام.چه خوشگله.خدا حفظش کنه
مامان نسرین
پاسخ
خدا کوچولوی شما رو حفظ محبتکنه