ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

امید های زندگی من

خوشمزه ها😋

1396/12/24 10:40
نویسنده : مامان نسرین
369 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان
رفتی سلمونی موهاتو کوتاه کردی به قول خودت شدی آقا خوشتیپه
آقای آرایشگر یه خط هم خودش برای مدل انداخته گفتم سبحان از الان اینکارا رو بکنی بزرگ شی چکار میکنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


قربون اون شکل ماهت بشم
این روزها هم به خاطر سردیه هوا صبحا نمیری مهد گفتم یه ماه ظهر میری بخاطر همین ناهار میبری کلی هم دوست داری و کل غذاتو میخوری روز اول می‌گفتی دوستم به من ترشی آلبالو داد منم بهش سالاد دادم با بچه ها باهم کنار میومدید غذا مبادله میکردید.شما خورش کرفس خیلی دوست داری ولی اکثر بچه ها دوست ندارن می‌گفتی که مامان هیچ کس کرفس نخواست ناراحت بودی گفتم خب دوست ندارن دیگه مهربون من
همه غذاها رو میخوری غیر از بادمجون که اونم عادیه بزرگ شی دوست خواهی داشت اونایی که خیلی خیلی دوست داری و در برابرشون مقاومت نداری به ترتیب اولویت پیتزا البته مامان پز ،سیرابی و کله پاچه که همه تعجب میکنن اینا رو دوست داری ،خورش کرفس،قورمه سبزی،آش ماست،گوشت و انواع کباب
غذای مهدت 🥘

 

 

 

 

 

 

 

 


چندتا هم از خوشمزه هایی که باهم درست میکنیم و دوست داری

 

 

 

 


سیب ژله ای که خیلی دوست داری

 

 

 

 


پنکیک برای صبحانه🥞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دسر یخچالی بیسکوییتی

 

 

 

 


باسلوق ژله ای

 

 

 

 

 

 

 

 


پیتزا

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 96 14:39
وااااای موهاشو چه خوش تیپ کرده😙😙