ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امید های زندگی من

پسر کلاس اولیم🎒

1398/10/11 23:53
نویسنده : مامان نسرین
249 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه
بوی بازی های راه مدرسه
بوی ماه مهر ماه مهربان
بوی خورشید پگاه مدرسه
آخ که من عاشق ماه مهرم هرسال حس میکنم خودم میخوام برم مدرسه حس و حال مدرسه رفتن خودم یادم میاد همیشه روزشماری میکردم برای بازگشایی مدارس یاد اون روزا بخیر.
الانم با پسر گلم انگار دوباره اون روزارو تجربه میکنم خیلی خوشحالم عشقم که به این مرحله رسیدی پسر کوچولوی من دیگه داره بزرگ میشه و کلاس اولی شده فدای کلاس اولی خوشگلم بشم.
روز اول مدرسه مامان ژیلا و خاله پریسا اومدن و سوپرایزت کردن مامان ژیلا رو سرکوچه دیدی و با جیغ پریدی بغلشون میگفتی اول فکر نمیکردم مامان ژیلا این موقع صبح اینجا باشن گفتم شاید یه نفر دیگس ولی دیدم خودشونن خیلی خیلی سوپرایز شدم.
مامان ژیلا برات یه دست مدادرنگی بیست و چهار رنگ و جامدادی خوشگل خریدن خاله پریسا هم دفتر و مداد و تراش و..خاله کوچولو هم یه پاکن چاقویی که عاشقشی کیفتم مامان مرجان خریدن برات دست همشون درد نکنه.

 


اینجا ام یهو عطسه کردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


خیلی بهت خوش گذشت و معلمتم خیلی دوست داری روز دوم که رفتی مدرسه اومدی گفتی خانوممونو بوس کردم
یه روز دیگه گفتی بغلش کردم فرداش گفتی بهش گفتم دوست دارم
گفتم بس دیگه با خانوم مردم چیکار داری هی بوس هی بغل
اومدم پیش خانومتون آشنا بشم باهاشون کلی ازت تعریف کردن شما هم کلی ذوق کردی میگفتن پسر خوبیه هم اخلاقی هم درسی خیلی هم با محبته اومدیم خونه میگم سبحان انقدر خانومو بوس کردی میگن خیلی با محبته کلی خندیدیم
حالا هر روز میگی بیا از خانوم بپرس من چجوریم میگم اخه هر روز که نمیشه مزاحمشون بشیم میگی آخه خوشم میاد ازم تعریف میکنن

روز دوم از مدرسه اومدی گفتم کفشاتو بیار تو ،همیشه خودت اینکارو انجام میدی،گفتی مامان جان آخه چطوری دلت میاد با یه بچه مدرسه ای اینطور رفتار کنی😲😂😂😂تا یه مدت زیاد این جمله رو میگفتی.قربون بچه مدرسه ایم بشم من.😘😘😘
عزیزکم الهی که همیشه شاد و موفق باشی ان شاالله دانشگاه رفتنتو ببینم پسر باهوش و پر تلاشم

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)