ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

امید های زندگی من

سلوای عزیزم

1399/11/6 9:20
نویسنده : مامان نسرین
297 بازدید
اشتراک گذاری
دختر عزیزم از وقتی وارد زندگی سه نفره ما شدی زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای گرفت با اینکه بار اولم نیست که مادر میشم ولی وقتی صدای قلبتو شنیدم خیلی حس عجیبی داشتم حیرت زده بودم از این معجزه الهی آخ که خوش آهنگ تر از این صدا وجود نداره دادش سبحانتم دوست داشت صدای قلبتو بشنوه وقتی شنید خیلی هیجان زده بود و خوشحال از وجود نازنینت . از بابایی مهربون هم ممنونم که تو این مدت خیلی کمکم کرد و هوامو داشت مرسی عشقم.
سبحان عزیزم بالاخره انتظار داره تموم میشه چیزی به تولد خواهر کوچولوت نمونده همش میگی من باید اولین کسی باشم که بغلش میکنم حتی دکتر هم نباید بغلش کنه🧐🤔🤪به مامان ژیلا میگفتی بغلش نکن اول من باید بغلش کنم .
انتخاب اسمت خیلی سخت بود نمی دونستیم چه اسمی برات انتخاب کنیم که زیبا و در خور وجود نازنینت باشه بالاخره بعد از کلی جستجو در آخرین لحظات تصمیم گرفتیم نام قرآنی و زیبای سلوا رو انتخاب کنیم امیدوارم دوست داشته باشی و نامدار باشی قرآن نگه دارت باشه عزیزم.

البته سلوا به معنی کبوتر بهشتی هم هست.

آیه ۵۷سوره بقره
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)