ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

امید های زندگی من

تولد یک سالگی نفس مامان

1394/6/13 14:25
نویسنده : مامان نسرین
254 بازدید
اشتراک گذاری

نیما یوشیج در جشن تولد یک سالگی فرزندش نوشت:

پسرم:

یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!

از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی ........

پس تا می توانی مهربان باش......

 ورودگدر

                     و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت 

             به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی

 سلام نفسم عمرم زندگیم ماهم یک سال بزرگتر شدی و من روز به روز بیشتر حس میکنم که دوست دارم و همه وجودمی و بی تو هیچم.یک سال با خوبی و خوشی و سلامتی رو پشت سر گذاشتیم امیدوارم همه سالهای عمرت به خوبی سپری بشن و همیشه شادمان زندگی کنی از خدای بزرگ میخوام ما رو برای تو و تو رو برای ما و هممونو برای همدیگه حفظ کنه و کمکمون کنه تا برات آینده ای روشن بسازیم آینده ای توام با موفقیت،سلامتی،دلخوشی،و از همه مهم تر آرامش چون اگه آرامش نباشه هیچ چیز زندگی لذت بخش نیست پس به امید آرامش روز افزون.

تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشینداب

                           تل

سوم فروردین 93(نوروز 93)!

راستی عزیز دلم سال نو مبارک از وقتی شما به دنیا اومدی انقدر حواسمون به تولدته که سال نو یادمون میره.

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ــــــدلارامــــــ
17 شهریور 94 20:46
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین
adibh
18 شهریور 94 14:35
وای چه نازه خیلی ناز میخنده الهی