ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

امید های زندگی من

بعد از یه غیبت طولانی

1396/11/19 13:59
نویسنده : مامان نسرین
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان شرمنده که یه مدت زیادیه نزدیک یک سال و نیم وبلاگتو بروز نکردمخجالت عکسای دوربین گوشیم خود بخود پاک شدن و خیلی ناراحت شدم و انگیزمو از دست دادمگریه بعد هم که یه سری از عکساتو از تلگرامو و گوشی بابا و خاله ها پیدا کردم یه سری عکس جدیدم اضافه شده بودخسته و دیگه تنبلی کردم نمیدونستم از کجا شروع کنم از طرف دیگه هم منو نی نی وبلاگ تغییر کرده زیاد راحت نبودم باهاش یهو بخودم اومد دیدم وبلاگ پسری نصفه موندهبدبو بااااااید درستش کنم حالاهم به طور اجمالی و خلاصه عکسا رو برات میذارم عشق مامان.محبت

اینجا عروسیه آرزو جون دختر خاله مامانهبغل

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
19 بهمن 96 14:12
محبت
ساعت نیک
29 بهمن 96 11:20
ماشالله. دیگه کم کم نزدیک به دامادیش شده این آقا پسر گل. دست مریزاد. هزار ماشالله. همیشه تندرست و دلشاد باشید. سایتمون به روز شد با محصولات جدید. ببینید پسندتون شد سفارش بدید