ثمره زندگیم سبحانثمره زندگیم سبحان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ امیدهای زندگیموبلاگ امیدهای زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ثمره زندگیم سلواثمره زندگیم سلوا، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

امید های زندگی من

سبحان همه زندگیم

1394/10/9 16:13
نویسنده : مامان نسرین
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونه مامانی دیروز داشتیم میرفتیم خونه مامان ژیلا که این عکسارو ازت انداختم قربون پسر خوش تیپم برم الهی،اینجا چون ذوق داشتی که زودتر بریم همکاری کردی تا عکس انداختن زود تموم بشه بریم وگرنه شیطنت اجازه ایستادن بهت نمیده.

 

 

 

 

برای جشنواره هم روز آخر تصمیم گرفتم ازت عکس بندازم که چون وقت نبود تو خونه مامان ژیلا چندتا انداختم شما که از بس خوشحال بودی اصلا همکاری نکردی گفتم از هر دوتون میندازم که به هوای خاله نسترن یه لحظه نشستی.بعد که عکسو فرستادم دیدم مهلتش تمدید شده گفتم اه کاش نمی فرستادم یه عکس مناسب موضوع مینداختم حالا اشکال نداره ان شاالله سال آینده.برای همینا هم پدرمو در آوردید!

 

 

اون آخریه رو که با عروسکای خاله نسترن انداختم فرستادم.

 

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان مونس
10 دی 94 0:59
ایشالا خدا این کوچولوی نازو نگه داره براتون.من به شما رای میدم و امیدوارم اولین برنده ی جشنواره باشین
مامان نسرین
پاسخ
مرسی از محبتت عزیزم
(^؛^)
10 دی 94 15:56
خدا حفظش کنه عزیزم ...
من
10 دی 94 17:20
ماشالا به پسر کوچولوی نازتون.خدا سایتونو بالاسرش حفظ کنه.با اجازتون لینکتون کردم که همیشه پست هاتونو بخونم
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزم باعث افتخاره
کیان
17 دی 94 9:41
سبحان جون نشد تو مسابقه شرکت نکردی . عیب نداره در عوض عکست یک یک راستی پس اون کد عکس 36 حساب نیست به وبلاگ پسر خاله کیارش هم سر زدن خیلی خوب بود. کلا دوتا مامانا حسابی زحمت کشده بودن. دستشون درد نکنه
مامان حلما
19 دی 94 0:53
جونم پسر ناز خوشتییپ خدا حفظش کنه عزیزم ...
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله جونی خدا خوشگل خانوم شمارم حفظ کنه.
مامانی
21 دی 94 13:49
سلام دوست خوبم اتفاقا عکسی که واسه شرکت درجشنواره گرفتیدخیلی خوب شده ان شاا...سبحان جوون جزءبرندگان باشه
مامان نسرین
پاسخ
سلام عزیزم متاسفانه برنده نشدیم.ممنون از محبتتون.
کیان
27 دی 94 15:07
ببخشید خاله پیغامتونو دیر خوندم بهتون رای ندادم . ایشالله سال دیگه جبران میکنم
مامان نسرین
پاسخ
اشکالی نداره عزیزم همین که یادمون کردید یه دنیا ارزش داره